مصاحبه آرشیو خبر ها
امیدوارم یوونتوس به مرحله بعد صعود کند

امیدوارم یوونتوس به مرحله بعد صعود کند

جانلوکا زامبروتا که در دو تیم یووه و میلان تحت سرمربیگری کارلو آنجلوتی بازی کرده است امیدوار است که یووه بتواند به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

مدافع سابق یوونتوس در مصاحبه با روزنامه ورزشی گازتا دلو اسپرت به صحبت پرداخت:

" کارلو همانند شخصیتش، سرمربی بزرگی نیز است. من بسیار خوش شانس بودم که هم در میلان و هم در یووه با او کار کردم وبه شما این اطمینان را خواهم داد افراد کمی بازی فوتبال را به مانند او می دانند."

" او سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست آورد و حالا دوست دارم در مقابل یوونتوس شکست بخورد. البته امیدوارم او به قهرمانی لالیگا دست پیدا کند."

همانند سال 2003 دو تیم در مرحله ی نیمه نهایی رو در روی همدیگر قرار می گیرند و زامبروتا یکی از بازیکنانی بود که در آن سال در مقابل تیم رئال به میدان رفت. او در این باره گفت:

" دل بوسکه بازیکنانی همانند رونالدو، زین الدین زیدان، لوئیس فیگو و روبرتو کارلوس را در اختیار داشت، اما ما هم تیمی قدرتمند در اختیار داشتیم و حتی در مرحله ی یک چهارم نهایی بارسلونا را حذف کرده بودیم که اعتماد به نفس فراوانی به ما برای نیمه نهایی داده بود."

" یک بازی تاریخی بود و یکی از زیباترین نمایش های یوونتوس در لیگ قهرمانان را در آن بازی شاهد بودیم."

زامبروتا اعتقاد دارد همانند بازی با دورتموند کارلوس توز و آلوارو موراتا می توانند تیم را به فینال برلین برسانند.

" توز یک ستاره است. با این حال برای رسیدن به این مرحله عملکرد همه بازیکنان مهم بوده است: حرکات انفجاری موراتا، فشردگی دفاع و کار هافبک ها در میانه ی میدان "

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: